Spring til indhold
Hjem » SoMe

SoMe

SoMe

SOCIALE MEDIA

SoMe Markedsføring & Tilstedeværelse

SoMe eller sociale medier er måden hvorpå du taler én til én i forhold til målgruppe. Der er to typer af opslag og dem kommer jeg ind på herunder.

Betalte opslag

Sociale media opslag som er betalte, er opslag som kræver segmentering af mulige potentielle følgere. Eller det er dem som vi i kunderejsen har identificeret og det er også her vi bruger AI for at finde arketyper som du gerne vil have fat i. Det er vigtigt at vi hurtigt finder frem til kernen i denne type af marketing. Det er nemt at skrue op og ned og måle resultater.

Ikke betalte opslag

Non paid- ikke betalte opslag på Facebook, LinkedIn, Instagram med flere, er opslag til dine følgere. Det vil sige dem som har interesse i dig. Der er selvfølgelig forskel i hvor mange følgere du har, men dette er en “gratis” måde at annoncere på. Det kan blive en tidsrøver og det er vigtigt at du sammenholder data, for at kunne forsvare din tid, antal opslag og salg i forhold til indtjening. Alt sammen noget som vi sammen belyser og tager hånd om i kunderejsen.

Sociale media

Der findes mange forskellige sociale media og der findes mange forskellige måder hvorpå der kan annonceres på, på de kanaler. Der er opslag, postes, stories og helt sikkert andre begreber end dem. MEN det er som vigtigts i hele det her det er; Hvem er jeres målgruppe? for det er der i skal være.

SoMe

Vi sørger for et stabielt flow på Sociale medier med daglig aktivitet. Facebook holder vi gang i med daglige opslag og på LinkedIn deler vi kun seriøse op de mest relavaante opdateringer ugentligt!

jesperkatz

Jesper Katz

SEO samarbejde

Ikke to virksomheder er ens – Derfor skræddersyr vi en SEO aftale, så den passer din virksomhed. seo360 tilbyder at kommer ud og sidde hos Jer efter behov. Når en virksomhed gerne vil have en SEO aftale, er der typisk flere aspekter som gør sig gældende. Det værende, marketing som har brug for hjælp eller bare det at skabe en identitet på SoMe medier kan være svært. Den visuelle identitet som virksomheden har skal gå igen på alle platforme og skabe synergi. Derfor er der flere muligheder og vi taler om udfordringerne så vi sammen kan finde ud af den bedst løsning for netop din virksomhed.