SEO
SEO – Search Engine Optimization
SEO danner rygraden i din tilstedeværelse på digitale platforme i form af Logik & Relevans.
Our Mission
SEO er mange forskellige parametre, ingen kender algoritmen nøjagtigt men vi ved hvordan din hjemmeside får en #1 placering i Google. Der er forskellige ting som jeg arbejder med når SEO skal udføres. Her er nogle af de gængse:
seo360 har 3 forskellige parametre som vi udfører SEO på:
- Den tekniske del
- Den indholdsmæssige del
- Den autoritære del
Our Values
- Crawl tilgængelighed så søgemaskiner kan finde dit indhold
- Skab godt indhold som svarer på søgeresultaterne
- Søgeordsoptimering for at tiltrække trafik fra søgemaskiner
- God brugeroplevelse og hurtig hjemmeside hastighed og up to date udseende
- Indhold der er værd at dele til at optjene links og mentions
- Title, URL og beskrivelse for at opnå høj CTR når man ranker
- Snippets/schema markup for at skille sig ud i SERP-resultater
Digital kunderejse
Det vigtigste i din virksomheden er vide, vi skaber den viden på baggrund af DATA. Kunderejsen og dens analyse er måde hvorpå du som virksomhedsejer får belyst hvordan dit produkt og eller ydelse bliver solgt på, hvordan kunderne får interesse og hvordan de bliver til kunder og forbliver det. Forstået på den måde! Hvem skal du sælge til B2B eller B2C? Skal du sælge på internettet eller i butik? Hvilken målgruppe har dit produkt, altså hvem er dine kunder? Hvilken arketype er de? Hvor og hvilken kanaler er de på? (Jeg ved at virksomheder har præferencer for deres medievalg), men det er her i går glip af omsætning. Hvis du ikke er der hvor målgruppen er.
Faserne i kunderejsen
- Opmærksomhed
- Interesse
- Begær
- Evaluering
- Konvertering
- Fastholdelse
- Genkøb
- Mersalg
Seo & kunderejsen
Seo aftale periode

I bund og grund skal din hjemmeside være logisk opbygget, samt være relevant i forhold til indhold!

Jesper Katz
